eindbestemming Johannesburg

28 oktober 2018 - Johannesburg, Zuid-Afrika

28 oktober 2018: richting Johannesburg

Nog wat plaatjes geschotenvan Tshipise en na het ontbijt bij onze onderkomen opgehaald. 550 km reizen over de drukke N1. Begin berg-achtig met flinke klim, daarna redelijk vlak. Lange zit, met eerste pauze bij een tankstation. Zowaar een cappucino kunnen scoren. Wat een hitte!

Rond 16:15 aangekomen op  Belvedere Estate, net ten zuiden van Pretoria. Prima onderkomen voor de laatste dag. We gaan lekker uitrusten en niks doen. Om 19:00 een late check-out geregeld, wat al direct werd aangeboden. Gezamenlijk diner genuttigd en een afzakkertje in de bar genomen.

Nu naar bed en van een goede nachtrust genieten.

Dit was het grote avontuur, vermoeiend, verschrikkelijk veel gereden (ruim 7400 km), maar het was zeker de moeite waard. Nu nog een keer de andere kant van het land doen (over een paar jaar).

1. Maya:
    28 oktober 2018
    Volgens jullie verhalen en foto's een mooie vakantie geweest. Was leuk om het te volgen en voor nu een hele goede reis.
  2. Myriam Nuytinck:
    29 oktober 2018
    Arie en Silvia, wat een reis!
    Veel gezien en meegemaakt. Mooi om te lezen en prachtige foto's, Arie. Goede reis terug.