laatste etappe

11 september 2021 - Pesaro, Italië

11-09

Vanochtend vroeg ontbeten (07:30) en de auto zonder problemen opgehaald. Bagage en fietsen laden (met fietsimperial hadden we de draai in de parkeergarage om uit te parkeren nooit voldoende kunnen maken) en links-rechts vanuit het hoog gelegen hotel naar de SS 70 (strada stradale, rijksweg), hoe kunnen ze het zo afkorten ….. In 2 uurtjes keurig naar Montefiore dell’Aso gereden om Constance (zus van Boudewijn) en Bert te bezoeken, waar Maya en Boudewijn tot rond 11:30 voor hun vlucht terug naar Nederland moesten afreizen. Gezellig koffie gedronken, daarna een prima lunch voorgeschoteld gekregen en bijgepraat. Met het schilderen vergaat het Bert meer dan goed (veel verkocht) en Constance is druk doende met haar onroerend goed project een paar deuren verderop. Over twee weken gaat de beuk erin en wordt het binnen totaal gestript en opnieuw opgebouwd. Mooie plannen!

Rond 14:30 afgereisd naar Pesaro aan de Adriatische kust. Na een km of 15 binnenweggetjes (de routeplanner had iets “kort” , maar landelijke in gedachten) over de Autostrada naar het noorden. Keurig hotel, parkeren in de garage (fietsimperial er weer af, te groot) en de fietsen in de parkeerkelder aan de ketting.

Lekker wat gewandeld, aan het strand een drankje genuttigd. Ook hier weer een uitgebreide markt en op de terugweg iets niet Italiaan gegeten bij een Mexicaans restaurantje.

Morgen en overmorgen genieten van het prachtige strand voor we weer richting het regenachtige Nederland vertrekken. Hier nog tot woensdag stralende zon voorspeld. We hadden het niet beter kunnen treffen!

1. Carin Vonk:
    12 september 2021
    Geniet nog van de laatste dagen.
    Ontzettend leuk om jullie ervaringen te lezen.