Frankrijk en Baskenland

17 augustus 2019 - Malden, Nederland

Zondag 25 vertrek naar Normandië. 2 nachten verblijf in chateau de Sully vlak bij Bayeux. We zullen daar de historie van WO II op ons in laten werken van Omaha Beach tot het kerkje van St. Martin met de parachutist. Daarna zakken we af door de Dordogne met tussenstop in een mooi B&B (Manoir de Clarbois) in Larcay bij Tours om verder te reizen naar Hotel La Veille Auberge in Souillac.

Dit is de start van de autoreis van Pharos / ANWB waarbij we 12 dagen gaan genieten van natuur, eten, wijn en cultuur van het Baskenland.

• Hondarribas (net over de grens) 2n hotel Jaizkibel
  • Bilbao 2n Hotel Abando (in hartje centrum)
  • Santiago del Mar 3n  Parador de Santillana del Mar
  • Burgos 1n Hotel Maria Luisa
  • Brinas  2n Hospederia Senorio de Brinas (ik ben bijna 65?)

We hebben daar zelf nog aan toegevoegd San Sebastian 2n in B&B Far Out Inn.

Daarna komen we in etappes op het gemak weer terug. Via 2 dagen in Fouras aan de atlantische kust in een mooi hotel (Grand Hotel des Bain SPA) en een overnachting in Bihorel vlak bij Rouaan in een mooi B&B (Le Clos de Louise) zullen we op  vrijdag de 13e september (jawel, we trotseren dat gewoon) weer terugreizen naar ons dierbare Malden.

Voor de echt nieuwsgierige lezer: Alles is te vinden op TRIPADVISOR